Thursday, April 9, 2009

whyy...am i not trying hard enuff

hari ni , aku diarahkan untuk mengambil test dan carrymark kat department. So, i go without bathing.who knows anyway.hahaa.to make it clear, im not preparing good enuf for the test,but i give my 150% effort on that night.One whole fucking nite,sitting on the floor and trying to memorize all the fucking fact.i've got two test tomorrow with 6 hours left to prepare.Whos to blame?me?my imaginary friend?my bed?my sleep syndrome?naahh.it is just me.

dah la masa test masuk paling lambat dan keluar paling awal.macam poyo plak.tapi gua penat gila.mata pun dah takleh bukak.nak cakap dengan orang pun,terkeluar benda2 yang nak kena hafal.huhu.

dah dah.back to the topic.lepas tu pergi la department.sebenarnya aku dah nak kena bar sepatutnya tapi ntah macamana lec tu (pn liza,KENAL gila korang kan) taknak bar aku.mungkin aku berjaya meraih simpati sebab aku msg dia awal2 konon2 aku dah sedar dah takkan ponteng lagi.mana taknya 12 kali untuk kelas hr,10 kali untuk ob.mana tak kena bar.sem lepas gua dah la kena bar.ehe.lets bygone be bygone kan.

lepas tu kan kan, masa aku dpt markah test.aku tak dapat markah sepatutnya dah lama tak dapat iaitu 90 ke atas.aku dapat 87 dengan 85 je.nampak je banyak,tapi dia dah bagi hint kot.adik aku pun boleh dapat fullmark.wtfff gila frust.moy dapat 97.tak adil tapi sebenarnya dengki.haha.tapi takpalah,nak wat camna.ada lah hikmah dia taknak bagi aku markah banyak2 tu.huhu.rasa nak gigit pintu je.

but act,gembira sebab tak kena bar...
yahuuuuuuu......

1 comment: