Saturday, April 11, 2009

Bulan ini April 2009

Bulan ini memang sangat teruk bagi aku.Bermula dengan kad bank rosak. lepas tu ic patah.tak dapat cucuk duit.nasib baik ada kawan2 bagi pinjam.nak buat kad bank kena ada ic.pergi la buat ic,tau tau kena denda Rm100.akak tu kata dapat diskaun kalau tunjuk kad pelajar,puas la aku mencari kad matrix gua yang dah satu sem tak nampak bayang.last2 tak jumpa.tapi akak tu terima la jugak slip periksa.macam tu pun boleh ke?(selepas merayu)ehe.punya la penat buat ic dengan kad bank dalam satu masa.nasib baik akak buat ic tu satu kawasan rumah dengan aku(macamana ntah dia sesat kat batu caves ni).dia bagi aku buat cepat2.dah la akak tu jaga kaunter khas untuk IBU MENGANDUNG, ORANG TUA, dan OKU. Punya la tebal muka aku time tu kat sana.tapi buat keras je orang pandang.kelakar la pulak.aha.lepas tu 2 hari lepas,pc aku meletup(2 bulan tak shut off).Rabak la poket gua nak betulkan.dah la tak balik study week.takda pc aku nak watpe? tidur sampai bulu mata lentik ke.sebenarnya duit cukup,tapi camna ntah ditakdirkan aku nak beli hp baru.fuckk(kalau aku tau aku tak beli).terpaksa la gua makan makanan tak berkhasiat sampai hujung bulan.nak mintak kat mak malu,dah 2 kali minta awal bulan tu.wahaha.suwey betul la bulan ni.tapi,ntah macamana aku gembira.hehe.dah lama takda masalah la katakan.
anyway,gua lapar.gua nak makan tomyam edisi maggi.ahh janji makan
dah,tu je :)

No comments:

Post a Comment