Tuesday, June 2, 2009

panpan datang lagi dengan bora ...

hari ni penyakit sleeping disorder aku datang balik.pebenda la aku nak buat pagi2 buta ni.last2 pergi joging kat padang merah(bukan nama sebenar)dengan wafi(nama sebenar).tu je la.nak cerita apa pasal joging lagipun.huhu.1 hari ni aku download 4 cerita.campur 3 hari lepas punya,total adalah 10.tapi satu pun tak tengok lagi.nyiahaha.itu la side effect penyakit bosannudin.

sebenarnya,cerita sebenar hari ni nak cakap yang aku lonely tiba2.nyiahaha.nak cari gf baru malas.leceh la nak mula."hoi" "hye girl (wahaha)" "dah gosok gigi ke belum" "berapa lama tak mandi ni" "esok free tak,jom pergi surau" dan lain2 lagi yang jiwang2 belaka.aku dah lupa la teknik nak mengayat ni.asal kenal perempuan je mesti last2 jadi kawan baik.nyiahaha.nak tunggu perempuan ajak jadi bf dia,jangan mimpilah.muka aku ni dah lah wak supardi lupa nak siapkan.hee.tapi gua rilex je.dalam Islam mengatakan bahawa perempuan yang baik akan pasti menjadi milik lelaki yang baik dan begitulah sebaliknya.pergh risau betul.tapi aku dah pernah tengok bukti2 depan mata aku sendiri.member aku kaki club last2 kawin dengan minah club jugak.aishh.bukan menggatal nak kawin pun,cuma aku pun tak tau aku ni baik ke jahat ke.tapi kawan2 kata aku jahat perangai la.hahaha.lantak la,esok esok la fikir.

dan tiba2 jugak aku nak cakap,oi paz.sebelum kau pergi mesir tu,aku nak cakap yang terima kasihlah jadi kawan aku,dengar masalah aku dan beri advise kat aku eh.aku cerita masalah kat kawan2 yang aku rasa selesa je.macam perempuan pulak.tapi biasa la adik beradik aku semua perempuan kan.aku harap aku,kau dengan budak 10-1 yang lain jadi kawan sampai bila2 k.

:)

zzz zzz zzz

1 comment:

  1. hee..thanxx panpan..ko jgn risau,ko baik dow..jodoh ko pon,msti org baik2 jgk ;)

    nway,even aku da kt mesir pon,aku xnk lost contact ngn ko tau..rajen2 lah kite mmbuke blog masing2 okee... ;))

    ReplyDelete